The Art of Fitness, since 1996

Small Group Training

Οι μικρότερες ομάδες εκγύμνασης είναι ιδανικές για υψηλή ποιότητας προπόνηση, καθώς ο μικρότερος αριθμός ατόμων του γκρουπ επιτρέπει στο γυμναστή να έχει μία σχεδόν εξατομικευμένη σχέση με κάθε γυμναζόμενο. Μπορείτε να κλείσετε θέση στα ήδη κανονισμένα γκρουπ, ή αν είστε μία ομάδα των 6 να κλείσετε δική σας τάξη.

Το TRX (Total body Resistance Exercise), περιλαμβάνει τη χρήση ιμάντων για να ενεργοποιήσει τους μύες χρησιμοποιώντας μόνο το δικό σας σωματικό βάρος. Γυμνάζει όλο το σώμα, βοηθά στη διατήρηση της οστικής μάζας, ενεργοποιεί το μέγιστο αριθμό των μυϊκών ινών και εκτοξεύει στα ύψη το μεταβολισμό.

History: εφευρέθηκε από τον πεζοναύτη Randy Hetrick με σκοπό να κρατήσει τους στρατιώτες της μονάδας του σε φόρμα σε απομακρυσμένα μέρη του κόσμου

  • απώλεια βάρους
  • βελτίωση του μυϊκού τόνου
  • φυσική κατάσταση
  • βελτίωση της αντοχής, της δύναμης και της ευελιξίας του σώματος
  • βελτίωση της μυϊκής δύναμης και της καρδιαγγειακής αντοχής
  • λιγότερη επιβάρυνση στις αρθρώσεις > χαμηλός κίνδυνος τραυματισμού
  • ιδανικό για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης

Η Λειτουργική προπόνηση αφορά την προσαρμογή καθημερινών κινήσεων σε ασκήσεις του γυμναστηρίου με ακρίβεια, έλεγχο και συγκέντρωση. Μπορεί να πραγματοποιηθεί με την χρήση εξοπλισμού όπως ιμάντες αιώρησης (TRX), μπάλα ισορροπίας (BOSU), λάστιχα, βαράκια κ.τ.λ., ή μπορεί να εφαρμοστούν και ασκήσεις μόνο με το βάρος του σώματος.

History: Η λειτουργική προπόνηση, έχει προέλευση από μεθόδους φυσικοθεραπείας και αποκατάστασης.

  • συμμετρική και ελεύθερη κίνηση
  • δύναμη, αντοχή και ισορροπία
  • ενδυνάμωση κορμού
  • ευλυγισία και ευκινησία μυών
  • μείωση μυοσκελετικών πόνων (αυχένα, μέση, γόνατα)
  • γρήγορο και ασφαλές μέσο αποκατάστασης μετά από κάποιο τραυματισμό.
  • προστασία από μελλοντικούς τραυματισμούς
  • ιδανικό για κάθε ηλικία

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. Επικεντρώνεται στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης, με ασκήσεις υψηλής και χαμηλής έντασης, συνδυάζοντας τα οφέλη αερόβιας και αναερόβιας προπόνησης.

History: Το Pilates εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates.

  • βελτίωση αναπνευστικής λειτουργίας μέσω βελτίωσης της κυκλοφορίας
  • ενδυνάμωση και ευλυγισία
  • σύσφιξη – τόνωση των κοιλιακών – ραχιαίων μυών
  • γράμμωση άκρων χωρίς να καταπονούνται οι αρθρώσεις
  • βελτίωση κινητικότητας και ευλυγισίας της σπονδυλικής στήλης
  • εκγύμναση όλων των μυϊκών ομάδων
  • αίσθηση ευεξίας
  • άριστο μέσο αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων.
  • ιδανικό για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης.

• Zumba
• Classic
• Body balance

Μπορείτε να βγάλετε κάρτα για τα Small Group Training, των 1 τάξης, των 5 τάξεων, των 8 τάξεων ή μηνιαία κάρτα ανάλογα με την προτίμησή σας.

Close Menu